تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

 سیستان و بلوچستان/ رئیس بزرگترین سرشبکه موادمخدر دستگیر شد

۶۱ مورد از این عملیات‌ها با درگیری مسلحانه همراه بوده و تاکنون ۶۵ قبضه سلاح، ۹ فرستنده بی‌سیم، ۵۰۱ دستگاه موتور سیکلت و ۱۴۳ تیغه خشاب از قاچاقچیان کشف شده است.
کد خبر: ۵۳۹۹۷

 سیستان و بلوچستان/ رئیس بزرگترین سرشبکه موادمخدر دستگیر شد


به نقل از ایلنا؛ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از چهار سال زندگی مخفیانه در مناطق کوهستانی این استان دستگیر شده است.

 سردار محمد قنبری امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: با تمام بسترهای نا امنی که دشمنان تلاش می کنند ایجاد کنند با هوشیاری و بصیرت مردم و فعالیت ماموران امنیتی یک امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان حاکم است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از فیلم های قدیمی و بارنشرشان در فضای مجازی نشان می‌دهد که تلاش دشمن برای ایجاد احساس نا امنی در این منطقه است.

وی ادامه داد: ۶۱ مورد از این عملیات‌ها با درگیری مسلحانه همراه بوده و تاکنون ۶۵ قبضه سلاح، ۹ فرستنده بی‌سیم، ۵۰۱ دستگاه موتور سیکلت و ۱۴۳ تیغه خشاب از قاچاقچیان کشف شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش‌از ۷۸ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی با اشاره به مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر در سیستان و بلوچستان نیز افزود: هفت هزار و ۱۴۸ عملیات در رابطه با جرائم خورد توسط انتظامی انجام شد که در این رابطه ۱۰ هزار و ۹۸ نفر تنها خورده فروش دستگیر شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: ۶ هزار و ۱۶۹ نفر معتاد متجاهر توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده‌اند.

وی بیان کرد: ۵۱ باب از اماکنی که در سیستان و بلوچستان مبادرت با خورده فروشی مواد مخدر می‌کردند توسط نیروی انتظامی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: ۳۶نفر از مخلان نظم و امنیت از ابتدای امسال تا کنون توسط نیروی انتظامی در این استان با هدف برقراری نظم و امنیت جامعه دستگیر شدند.

وی اظهارداشت: در حوزه پلیس امنیت یک‌هزار و ۴۳۸ قبضه انواع سلاح غیرمجاز از باندهایی که قصد ورود سلاح به استان را داشتند توسط ماموران نیروی انتظامی شناسیایی و کشف کردند.

سردار قنبری بیان کرد: ۱۹ باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات که اقدام به قاچاق سلاح به سیستان وبلوچستان را می‌کردند در اقدامات اطلاعاتی پلیس شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: ۸۲۰ مورد تیراندازی‌هایی را که افراد در رابطه با اختلافات و مسائل مختلف در سیستان و بلوچستان انجام داده بودند شناسایی و در این رابطه ۶۴۵ نفر دستگیر شدند که این در نوع خودش قابل توجه بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۸ هزار و ۳۵۲ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرقانونی وارد استان شده بودند توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و به کشورهای خودشان برگشت داده شدند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یکی از استان‌هایی است که ارازل و اوباش آن نسبت به سایر استانها آنهم به دلیل نوع فرهنگی که در منطقه حاکم است بسیار کم بوده اما با این وجود ۲۱۹ نفر دستگیر شدند.

سردار قنبری زمینه امنیت حاکم در سیستان و بلوچستان گفت: دشمن برای تولید ناامنی در این استان مانورهای بسیار زیادی انجام می دهد اما این نقطه از ایران اسلامی با هوشیاری مردم و تلاش صادقانه نیروهای امنیتی، امنیتی قابل قبول در آن حاکم است.

وی تصریح کرد: با اتحادی که بین قومیت‌های مختلف سیستان و بلوچستان وجود دارد تیر دشمنان و مخلان نظم و امنیت به سنگ خورده و نتوانسته‌اند در استان به اهداف شوم خودشان دست یابند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از چهار سال زندگی مخفیانه در مناطق کوهستانی این استان دستگیر شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز